تشدید نگرانیها از نگاه غیرفنی تیم جدید شرکت نفت و گاز پارس/ماجرا چیست؟

اما:
– قبلا سیستم مشعل ( فلر ) چند سکو تعویض و بازسازی شده .
– پس از آتش سوزی سکوی spd9 در سال ۱۳۹۸ ، زانوی پیگ لانچر سکوهای spd8 و spd7 به دلایل مشابهت، تعویض شده .
– تعویض ۱۳ شیر ۳۲ اینچ اتصال سکو به خط لوله دریا در برنامه تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۳ صورت گرفته.
جای خالی نگاه کارشناسی به شدت در تصمیمات مدیران فعلی این شرکت محسوس است.
اما: در برنامه تعمیرات اساسی لازم بود چنین مواردی گنجانده شود، منوط به این که مناقصات آن پس از سالها انتظار به نتیجه میرسیدند؛
– رنگ آمیزی سکوها داخل و خارج آب
– تعویض قسمتهای فلزی ناشی از خوردگی
– بازرسی خطوط لوله دریا
– تعمیرات خطوط لوله دریا
– تعویض خطوط لوله دریا
– پیگرانی خطوط لوله دریا
– تعمیرات سرچاهی و درون چاهی
– تعمیرات اساسی توربینهای گازی
– تعمیرات اساسی دیزل ژنراتورها
– تعویض باطری ها
– تعویض کولرها
– تعویض چراغها
– تعویض سیستمهای اعلام و اطفای حریق
– تعویض رایزرها
برچسب ها :شرکت نفت و گاز پارس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0