تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 105948

ميز نفت – دستور مدیرعامل برای تسریع در صدور سند مالکیت منازل واگذار شده به کارکنان

ميز نفت – دستور مدیرعامل برای تسریع در صدور سند مالکیت منازل واگذار شده به کارکنان

به گزارش میز نفت، در پی بازدید نوروزی مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر از واحدهای تولیدی مجتمع و دیدار مستقیم با کارکنان، موضوع تعیین تکلیف اسناد مالکیت منازل سازمانی واگذار شده به پرسنل به‌عنوان یکی از مطالبات اصلی کارکنان مطرح شد. بر همین اساس پس از رفع شرایط اضطراری ناشی از جنگ تحمیلی، علی حیاتی مدیرعامل

به گزارش میز نفت، در پی بازدید نوروزی مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر از واحدهای تولیدی مجتمع و دیدار مستقیم با کارکنان، موضوع تعیین تکلیف اسناد مالکیت منازل سازمانی واگذار شده به پرسنل به‌عنوان یکی از مطالبات اصلی کارکنان مطرح شد.

بر همین اساس پس از رفع شرایط اضطراری ناشی از جنگ تحمیلی، علی حیاتی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با تأکید بر ضرورت صیانت از حقوق کارکنان و تسریع در رفع موانع اداری و حقوقی، دستور آغاز اقدامات حقوقی و قانونی برای تحصیل اسناد مالکیت این منازل را صادر کرد.

طبق این دستور، مأموریت پیگیری و اجرای فرآیندهای لازم به مدیریت امور حقوقی و قراردادهای شرکت ابلاغ شده و مقرر است با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های قانونی و انجام مکاتبات و پیگیری‌های لازم با مراجع ذی‌ربط، روند اخذ سند مالکیت برای منازل واگذار شده در سال‌های گذشته در مجموعه های مسکونی ۲۰۰ واحدی، محتشم کاشانی، سعدی و حافظ در اولویت اقدامات قرار گیرد.

این اقدام در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات کارکنان و ایجاد اطمینان خاطر برای خانواده‌های آنان انجام می‌شود و نتایج و مراحل پیشرفت کار، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع:روابط عمومی 

منبع

ما را در این شبکه های دنبال کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تلفن همراه