تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر : 105617

ميز نفت – محکومیت حملات به زیرساخت‌های پتروشیمی

ميز نفت – محکومیت حملات به زیرساخت‌های پتروشیمی

به گزارش میز نفت ، دکتر علی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با محکوم کردن حملات اخیر به زیرساخت‌های انرژی در بندر ماهشهر و عسلویه، این اقدام را تلاشی برای ضربه زدن به صنعت راهبردی پتروشیمی کشور دانست و ضمن تسلیت شهادت جمعی از کارکنان این صنعت، تأکید کرد که صنعت پتروشیمی ایران با اتکا به توان

به گزارش میز نفت ، دکتر علی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با محکوم کردن حملات اخیر به زیرساخت‌های انرژی در بندر ماهشهر و عسلویه، این اقدام را تلاشی برای ضربه زدن به صنعت راهبردی پتروشیمی کشور دانست و ضمن تسلیت شهادت جمعی از کارکنان این صنعت، تأکید کرد که صنعت پتروشیمی ایران با اتکا به توان متخصصان داخلی مسیر تولید، بازسازی و پیشرفت را با قدرت ادامه خواهد داد.

 متن این پیام به شرح زیر است: 

 بسمه‌تعالی

 حملات اخیر دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی به زیرساخت‌های حیاتی انرژی کشور در مناطق بندر ماهشهر و عسلویه، بار دیگر چهره واقعی دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت. هدف قرار دادن تأسیسات اقتصادی و صنعتی، به‌ویژه زیرساخت‌های راهبردی صنعت پتروشیمی، اقدامی جنایتکارانه و در تضاد آشکار با اصول انسانی و قوانین بین‌المللی است که تنها با هدف ایجاد اخلال در مسیر پیشرفت و توسعه کشور انجام شده است.

 اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام خصمانه و بزدلانه، شهادت جمعی از همکاران پرتلاش و شریف صنعت پتروشیمی را که در این حملات ناجوانمردانه جان خود را از دست دادند، به خانواده‌های معزز آنان، جامعه بزرگ صنعت پتروشیمی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. بی‌تردید یاد و راه این عزیزان که با تلاش و مجاهدت خود در مسیر اعتلای صنعت کشور گام برمی‌داشتند، همواره در حافظه این صنعت ماندگار خواهد بود.

 صنعت پتروشیمی ایران با اتکا به دانش، تخصص و اراده فرزندان این سرزمین، بارها نشان داده است که در برابر فشارها و تهدیدها متوقف نخواهد شد. همکاران ما در مجتمع‌های پتروشیمی با روحیه‌ای استوار و عزم راسخ، مسیر تولید، بازسازی و پیشرفت را با قدرت ادامه خواهند داد و اجازه نخواهند داد چنین اقدامات خصمانه‌ای خللی در حرکت رو به رشد این صنعت راهبردی ایجاد کند.

 اطمینان دارم که با همدلی، همبستگی و تلاش شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان این صنعت، آینده‌ای روشن‌تر از گذشته در انتظار صنعت پتروشیمی کشور خواهد بود و ایران عزیز با قدرت مسیر توسعه و سربلندی خود را ادامه خواهد داد.

 

علی حیاتی

 مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره 

 شرکت پتروشیمی امیرکبیر

منبع: روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر

منبع

ما را در این شبکه های دنبال کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تلفن همراه